Terms & Conditions

شروط وأحكام الاشتراك الشهري
  1. المبلغ المدفوع للاشتراكات الشهرية غير قابل للاسترداد.
  2. سيتم تسليم جميع الوجبات، وفقا للمدى الزمني الذي يختاره العميل، لا يمكن للعملاء طلب توقيت محدد.
  3. في حال طلب العميل استرداد المبلغ بسبب إزعاج توقيت التسليم الذي تم اختياره من قبلهم، سيكون الطلب مرفوض.
  4. يحق للعميل رفع شكوى على فريق التسليم إذا تجاوزت التأخيرات ساعة واحدة.
  5. عند التوقيع أو الموافقة على العقد، يجب على المشترك إبلاغنا إذا كانوا يعانون من أي حساسية غذائية لتجنب أي آثار جانبية.
  6. يجب دفع المبلغ كاملاً عند توقيع العقد الجديد أو الموافقة عليه أو تجديد الاشتراك قبل بدء تسليم الوجبات.
  7. إذا أراد العميل تجميد / استئناف الاشتراك ، يجب إبلاغ مدير الحساب قبل يومين عمل (48 ساعة) قبل الساعة 4:00 مساءً.
  8. إذا أراد العميل تغيير جدول النظام الغذائي لخطة الوجبات المخصصة ، فيجب على المشترك إخبار مدير الحساب / أخصائي التغذية قبل يومين من العمل (48 ساعة) قبل الساعة 4:00 مساءً.
  9. إذا أراد العميل ترقية الاشتراك الشهري من الباقات الثابتة إلى خطة الوجبات المخصصة أو العكس، يجب على العملاء إخبار مدير الحساب/ أخصائي التغذية قبل يومين من العمل (48 ساعة) قبل الساعة 4:00 مساءً
  10. إذا أراد العميل تغيير عنوان الاستلام، يجب إبلاغ مدير الحساب بيوم عمل مقدمًا (24 ساعة) قبل الساعة 4:00 مساءً.
  11. في حالة رغبة العميل في تغيير عناوين توصيل الوجبات ؛ لن يتم فرض أي رسوم إضافية إذا تم استلام الطلب في غضون 48 ساعة من تاريخ الاشتراك.
  12. في حالة إبلاغ العميل مدير حسابه بأي تغييرات في قائمة خطة الوجبات اليومية ، أو تجميد / تكملة الاشتراك ، أو تغييرات في برنامج الاشتراك بعد الساعة 4 مساءً ، فستستغرق التغييرات ثلاثة أيام عمل.
  13. لا يمكن تجميد الاشتراك أكثر من مرتين في الشهر. مدة تجميد الاشتراك هي 30 يوم
  14. - مدة تجميد الاشتراكات هي 30 يوماً كحد أقصى. في حالة تجاوز العميل فترة التجميد المذكورة، ستبدأ ZEROFAT في خصم الأيام المتبقية.
  15. يتم توصيل جميع الوجبات حسب النطاق الزمني الذي يختاره العميل, يتم تقييد تسليم الوجبات إلى نطاق زمني حسب كل مدينة. يتم شرح النطاقات الزمنية من قبل فريق المبيعات قبل الاشتراك.
  16. لدينا حزم ثابتة التي هي زيادة العضلات، وفقدان الوزن، كيتو، والنباتي هي ثابتة في المكونات والمحتويات، ولا يمكن تغييرها إلا إذا تم تغييرها عن طريق الاشتراك في برنامج وجبة مخصصة.
  17. فترة الاشتراك الشهرية للحزم الثابتة هي 20 يوما (5 أيام في الأسبوع، من الأحد إلى الخميس) أو 24 يوما (6 أيام / أسبوع، من السبت إلى الخميس).
  18. مدة برنامج وجبة مخصصة هي 6 أيام، 12 يوما، أو 24 يوما.
  19. عند التجميد أكثر من مرتين في الشهر، يتم دفع 50 درهم عن كل تجميد.
  20. في حال حدوث تغيير مفاجئ في عنوان الاستلام أكثر من مرة خلال فترة الاشتراك، سيتم احتساب 50 درهم امارتي مقابل كل تغيير.
  21. في حالة تغيير / تحويل نوع الاشتراك ، سواء كانت ترقية أو تخفيض ، سيتم خصم 100 درهم.
  22. جميع الوجبات التي يتم تسليمها صالحة ليوم واحد، شريطة أن تبقى مبردة (من 1 درجة مئوية إلى 5 درجات مئوية).
  23. لا تتحمل مجموعة ZEROFAT مسؤولية صلاحية الطعام بعد الولادة أو ترك الوجبات دون مراقبة/غير مبردة.
  24. يحق لمجموعة "زيروفت" تغيير أو تعديل الأحكام والشروط المذكورة أعلاه.
  25. يجب على المشترك تقديم رقم واتساب صالح ورقم هاتف خلال فترة الاشتراك؛ لضمان توفير الخدمات المثلى. سيتم إرسال رسالة نصية قصيرة أو ال واتساب لإعلام المشتركين بأي تغييرات في الوجبات / أيام التسليم / العنوان.
  26. في حالة تلقي وجبة غير صحيحة من خلال ZEROFAT، سيتم تعويض وجبة إضافية دون أي رسوم إضافية في حالة تقديم إثبات من قبل العميل.
  27. سيتم إجراء مكالمة أو إشعار عن طريق رسالة نصية أو عبر واتساب ، عندما يصل السائق إلى موقع الاستلام.
  28. لا يتم قبول طلبات استرداد الأموال في حالة أبداء العميل عن كرهه للوجبات التي يتم تسليمها. قد توفر ZEROFAT حلولًا بديلة (شرط يستند إلى الحالة بدقة) مثل مطالبة العميل باختيار خطة وجبة أخرى (يتم تحمل فرق قيمة حزمة الوجبات الأعلى من قبل العميل) أو تمديد انتهاء صلاحية الاشتراك لعدد محدد مسبقًا من الأيام مجانًا.
  29. يجوز للعملاء الراغبين في التوقف عن الاشتراك تحويل أيام خطة الوجبات المتبقية إلى أحد أفراد العائلة أو أحد الأصدقاء. لا يسمح باسترداد الأموال.
  • وقبل الاشتراك في نظام KETO الغذائي، يجب الحصول على رأي الطبيب بالنسبة للعملاء الذين يشخصون إصابتهم بتلف في الكلى أو بأمراض القلب. وينطبق الشيء نفسه على النساء الحوامل أو المرضعات، والأشخاص المصابين بمرض السكري من النوع 1، والكبد الموجود من قبل أو حالة البنكرياس، وأي شخص خضع لإزالة المرارة. ZeroFAT هو إعفاء من أي مسؤولية ذات الصلة.
  1. لن تتحمل زيروفات مسؤولية أي مضاعفات صحية قد تحدث.
Terms and Conditions of the Monthly Subscription  
  1. The amount paid for monthly subscriptions is non-refundable.
  2. All meals will be delivered, according to the time range chosen by the customer, Customers cannot request a specific timing.
  3. Incase Customer requests for a refund due to inconvenience of Delivery timings which was chosen by them.
  4. Customer have the right to raise a complaint on Delivery team if delays exceeded 1 hour.
  5. When signing or agreeing to the contract, the subscriber must inform us if they suffer from any food allergies to avoid any side effects.
  6. The full amount must be paid upon signing or approving the new contract or renewing the subscription before the start of the meal delivery.
  7. If a customer wants to freeze/resume the subscription, the account manager must be informed two working days in advance (48 hours) before 4:00 PM.
  8. If a customer wants to change diet schedule of the customized meal plan, the subscriber is required to notify the account manager/nutritionist two working days in advance (48 hours) before 4:00 PM.
  9. If a customer wants to upgrade the monthly subscription from fixed packages to our customized meal plan or vice versa, customers must notify the account manager/nutritionist two working days in advance (48 hours) before 4:00 PM.
  10. If a customer wants to change the receiving address, the account manager must be informed one working day in advance (24 hours) before 4:00 PM.
  11. In the event that a client wishes to change the meal delivery addresses; No additional fees will be charged if the request has been received within 48 hours from subscription date.
  12. In the event that a customer informed his account manager of any changes in their daily meal plan menu, freezing/resuming the account, or changes in the subscription program after 4 PM, then, changes will take three working days.
  13. It is not possible to freeze the subscription more than twice per month. The maximum period of freezing the subscription is 30 days
  14. The period of freezing subscriptions is 30 days max. In case the customer exceeds the mentioned period of freezing, ZEROFAT will start to deduct the remaining days.
  15. Meal deliveries are restricted to a time range depending on each City. The time ranges are explained by the sales team prior to the subscription.
  16. Our fixed packages which are muscle gain, weight loss, keto, and vegan are fixed in ingredients and contents and cannot be changed unless changed by subscribing to the customized meal program.
  17. The monthly subscription period for the fixed packages is 20 days (5 days/week, from Sunday to Thursday) or 24 days (6 days / a week, from Saturday to Thursday).
  18. The duration of the customized meal program is 6 days, 12 days, or 24 days.
  19. When freezing more than twice a month, 50 dirhams will be paid for each freeze.
  20. In the event of a sudden change of the receiving address more than once during the subscription period, 50 AED will be charged on for each change.
  21. In the event of changing/converting the type of meal packages, whether it’s an upgrade or downgrade, 100 Dirhams will be charged.
  22. All meals that are delivered are valid for one day, provided that they are kept refrigerated (from 1 °C to 5 °C).
  23. ZEROFAT group is not responsible for the validity of food after delivery or leaving meals unattended/unrefrigerated.
  24. ZEROFAT group has the right to change or amend the terms and conditions mentioned above.
  25. The subscriber must provide a valid WhatsApp number and a phone number during the subscription period; to ensure the provision of an optimal services. An SMS or WhatsApp message will be sent to inform the subscribers of any changes in meals/days of delivery/address location.
  26. In the event that a wrong meal is received through ZEROFAT, an additional meal will be compensated without no extra charge in case a proof was submitted by the client.
  27. A call or notification will be made by text message or via WhatsApp, when the driver arrives at the pick-up location.
  28. No refund requests shall be honored in the event a customer expresses his dislikes to the packaged meals delivered. ZEROFAT may provide alternative solutions (strictly case-based condition) such as requesting the customer to choose another meal plan (higher meal package value difference is borne by the customer) or extend the subscription expiration for a pre-defined number of days free of charge.
  29. Customers wishing to discontinue their subscription may transfer their remaining meal plan days to a family member or a friend. No refunds shall be allowed.
  30. Prior to subscribing to the KETO diet, a physician’s opinion is to be obtained for customers diagnosed with kidney damage or heart disease. The same applies to pregnant or nursing women, people with type 1 diabetes, pre-existing liver or pancreatic condition, and anyone who has undergone gallbladder removal. ZEROFAT is absolved from any related responsibility.
  31. ZEROFAT will not be held responsible for any health-related complication that may occur.